PRAKTISKE OPLYSNINGER HOLD 2018/2019

Datoer

.

Modulerne kører altid over 2 på hinanden følgende dage. De ligger tirsdag og onsdag i tidsrummet 10-17

HOLD 2017/2018

Modul 1: 9.+10. oktober 2018

Modul 2: 6. + 7.  November 2018

Modul 3: 4. + 5. December 2018

Modul 4: 8. + 9. Januar 2019

Modul 5: 5. + 6. Februar 2019

Modul 6: 12.+13. Marts 2019

Modul 7: 9. + 10. April 2019

Modul 8: 7.+ 8. Maj 2019

Modul 9: 11.+12. Juni 2019

HVOR MANGE ER DER PÅ HOLDET

Der vil være 14-18 studerende på holdet

Februar 2018: Der er 3-4 ledige pladser på holdet med opstart Oktober 2018

HVOR FOREGÅR DET?

I smukke nybyggende lokaler i et større sundhedscenter i Skanderborg midtjylland. Vi vil i selve undervisninglokalet have mere end 100 kvm til rådighed, og der vil være tilstødende lokaler til pauserne.

HVAD KOSTER UDDANNELSEN

Hele forløbet koster 32.000 kr

Uddannelsen er som en faglig kompetencegivende uddannelse excl. moms. Hvis uddannelsen er betalt af din virksomhed eller du kun ønsker at bruge den som personlig udvikling, skal du blot oplyse det i forbindelse med ansøgning. I så fald vil uddannelsesgebyret tillægges moms.

Beløbet betales over 9 rater.

Ved optagelse betales depositum på 8000 kr. Herefter er din plads sikret.

Derefter 8 rater a´ 3000 kr.  Beløbet indbetales, så det er synligt 1 uge før kursusstart på modul 1-8.

Med i prisen er alle uddannelsesmoduler, eksamen, den hjælp og sparring du måtte have brug for under træning med klienter, lukket facebookgruppe med svar på spørgsmål og udfordringer undervejs.

I Pauserne kræser min assistent om dig med lækkerier, sund som sødt, kaffe, the og kage.

Frokost sørger du selv for og indkøb af bøger er ligeledes på egen regning.

 

.

Når du er optaget på uddannelsen, betaler du umiddelbart efter depositum, og din plads er endelig reserveret.

Når depositum er betalt og din plads er endelig reserveret, binder du dig til hele uddannelsen og hele betalingen. Jeg vil ikke kunne optage en ny halvvejs I forløbet. Det gælder også selv om du under et af moduler er syg.